Saturday, January 1, 2011

Terima kasih 2010 & Selamat Datang 2011




Assalamualaikum...Selamat Tahun Baru 2011....semalam 2010...banyak kenangan aku dalam 2010 nie...kenangan kat opis...famili...dan persahabatan....kalau kat opis aku memang ada banyak pahit dan manis la...maklumla 20 kakitangan dan 20 perangai...mungkin ada la 2-3 orang aku ngam...dan ada jugak yang aku kena berhati2 dengan tingkahlaku dia (aku tak nak cakap siapa dia..hehe)
 Kalau dengan famili...wife aku keguguran pada bulan 5 ,lepas aku balik dari bercuti dengan famili di Kuala Lumpur.Mungkin tak ada rezeki untuk keluarga kami ,mungkin 2011 nie akan ada pengganti .Insyaallah...
Tahun nie anak sulung aku (Nurul Aunie Husna) dah nak masuk ke alam persekolahan ...:) Alhamdulillah dia boleh sesuaikan diri dengan suasana baru...masa pendaftaran baru nie dia dah ada kawan baru .Aku betul-betul harapkan anak sulung aku nie dapat mengejar ilmu baru yang bakal diajar oleh cikgu baru nanti .
 Persahabatan...betul kata orang tua...kawan ketawa senang dicari...kawan menangis ??? Bila aku nak cakap pasal sahabat nie ...sakit hati pun ada...sbb atas tiket "sahabat" la aku kena kencing...dan atas tiket sahabat la aku kembali bersemangat .Aku jenis suka berkawan dengan semua orang ,kadang2 aku dapat ilmu dengan sahabat dan kadangkala aku bergaduh atas nama sahabat. Entah la payah aku nak hurai bab sahabat nie...
 Semoga tahun 2011 nie akan membawa sinar kepada famili aku...aku berdoa agar dipermudahkan perjalan kehidupan aku sekeluarga . Insyaallah....




No comments:

Post a Comment