Monday, December 13, 2010

ikut sifu...

 Hari Ahad 12hb...aku mengikut sifu Azri untuk amik gambar orang bertunang ...budak2 zaman skrg nie bertunang dah bergambar bagai...aku dulu....eh aku tak bertunang...pakai gi tetap hari dan terus kahwin...punyalah sempoi...
 Lokasi di Kampung Seri Aman Pasir Puteh .Dekat jer dengan umah mertuaku...majlis bertunang nie antara "Ayu dan Ali" .Seorang bakal doktor dan engineer ....kagum aku tengok muda2 dah jadi orang profesional.
  Tiba di rumah Ayu ,jam 10-00...majlis dia kata mungkin jam 11-00...tapi biasala kalau main dengan mak bapak sedara dan sepupu sepapat nie...kelewatan tentu akan berlaku .Lalu majlis pun berlangsung la jam 12-30 .Sengeh masam aku dan azri nak menunggu 2jam di rumah tu .





Lepas Zohor kena layan outdoor kat Pantai Tok Bali...aih...panazzzz...matahari atas kepala...oleh kerana pengantin nie penuh semangat nak bergambar...aku dan azri pun ada semangat la sikit...mujur pengantin ni ada banyak idea ...kalau tak memang buntu la di bawah terik mentari .









No comments:

Post a Comment