Monday, January 3, 2011

mata sakit...

 Hari pertama tahun baru 2011...mata aku sakit...ini bermakna aku mulakan tahun ni dengan MC...nak buat camna takkan nak ke opis dengan mata sepet ala ultraman!!  Mungkin akan MC sampai 2 hari ,tp takpe la Bank aku dah sediakan MC untuk kakitangan selama 30 hari..hehe ada 28 hari lagi...i loike...


 Semalam aku hantar anak sulung aku ,Nurul Aunie Husna ke sekolah....alhamdulillah aku tak kena tunggu dia cuma aku pergi pulak kat sekolah jam 9-45 pagi untuk tengok-tengokkan dia masa rehat...yelah..nak ajar dia membeli masa kat kantin .Aku tengok kat kantin nie sekarang makanan pun dah advance jugak la...dah ada nasik ayam pedas ,air milo n bandung . Zaman aku dulu mana la ada semua tu...air paip tambah sirap ada la...cuma yang untung zaman dulu nie rm0-10 masih boleh diguna pakai...nak beli air dan kuih...kalau nasik pun setakat rm0.50 sepinggan...tp skrg dah rm1-50 ,lauk sama banyak jugak dengan aku dulu .Air milo pulak rm 1 sama harga dengan pasar malam .Aih...tu baru anak aku...kalau cucu aku nanti camna ?


No comments:

Post a Comment