Friday, December 10, 2010

apa nak tulis ???

 Apa nak tulis?? aku pun tak tahu...untuk tak nak menampakkan blog aku nie kesepian terpaksalah aku membuat sikit coretan .Mungkin sebab takde perkara menarik yang aku buat dalam seminggu dua nie...
 Lepas hari raya korban tempohari aku ada la sedikit kerja amik gambar orang kawin...kali nie majlis kahwin kakak biras aku Nur Aini Syakimah dan suaminya Shah (nama penuh aku tak tahu) adoyai....
Majlis kahwin pada hari Sabtu malam 20hb November...macam biasa aku ke rumah pengantin seawal mungkin untuk buat persediaan awal .Ini kali ke 2 aku ambik gambar kahwin untuk anak2 famili nie..dulu yang adik kali nie kakak pulak .
 Sedang dok survey suasana umah nie...kamera aku terlucut dari genggaman...aih..terkejut aku !!! Speedlight aku tercabut tapak a.k.a terburai isi perut...pecah peluh muka aku bila nak kena amik gambar tanpa speedlight .Main belasah je....abis gambar nampak kusam...



 Esok harinya mujur la aku dapat pinjam flash dengan sifuku...mr Izwan Anwar...tq bos..kebetulan dia takde job hari tu...so boleh la aku amik gambar buat sementara flash aku dihantar ke Canon Malaysia untuk diservis ,rabak jugak la dekat rm300 untuk siapkannya.Tapi lebih baik dari beli yang baru rega beribu tu.Majlis dibuat sederhana tetapi meriah...mungkin sebab jemputan hanya melibatkan keluarga dan sahabat terdekat .Pihak pengantin lelaki pun datang tak ramai ,lebih kurang 15 orang je...maklumlah orang jauh nie (sarawak) .








 Kepada pengantin...Abang Fizi doakan keduanya bahagia hendaknya...semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat...Amin....

No comments:

Post a Comment