Tuesday, November 2, 2010

aku dan kamera....

  Memang hobi aku dengan gadjet ni tak pernah aku berkurangan...minat "bermain"  dengan kamera nie kian melampau hingga aku terjerumus ke lembah DSLR...dulu aku hanya bermimpi nak guna kamera dslr...hingga aku kenal izwan ,azri dan nakif (team 10bucks) yang semakin meniti di bibir bakal pengantin...


 Aku kagum dengan team 10bucks nie...dengan semangat mereka nak memperkembangkan ilmu dalam dslr...aku tumpang nak belajar dengan mereka...beribu jugaklah berhabis kepada kamera nie...lens lagi..speedlight lagi...beg pulak...haih...mujur isteri aku memahami tentang minat aku....mungkin aku tak boleh buat "duit" sepertimana orang lain...tp aku boleh bantu orang lain yang budjet kecik untuk dapat gambar "terang"...kepuasan hati aku bila customer aku senyum dan kata "lawa la abg fizi"...walau mungkin kata-kata mereka tu sekadar nak ambil hati aku ,tapi aku puas hati sebab aku dapat ilmu yang tak dapat dibayar....

**job pertama aku**

  Nie job pertama aku di pasir puteh...biasala mula-mula "tag" izwan...amik gambar pun pakai tembak jer...tp biasalah belajar ,yang pasti ilmu nie tak akan cukup...masih banyak kena belajar.
Setakat nie dah 5-6 job aku ikut...dan ada satu job solo aku..
hehe..antara hasil lensa aku...




























No comments:

Post a Comment